donderdag 10 april 2014

hij is gelukt

ben al een tijdje bezig om de kikker met zwemband te maken uit een boekje wat ik een tijdje terug bij de boeken voordeel shop heb gekocht, volgens mij is het patroon van Kristel Kukert. leuk om te maken maar wat een gepriegel met die handjes, na 4 pogingen is het toch aardig gelukt.


Ook kwam ik nog een geweldig patroontje tegen van dit schaapje op de site van Woolytoons, ik was gelijk verliefd. heb het schaapje gehaakt met Phildar Douce souris en Phildar partner ecru en acier.


Hier ga ik er zeker nog een van maken maar nu eerst verder met het in elkaar zetten van de andere 4 knuffels. Ben gek op haken maar in elkaar zetten wordt nooit mijn hobby maar als ze dan weer in elkaar zitten heb je wel weer eer van je werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten