woensdag 11 december 2013

Kerstsfeer

Ook in huize vissers staat de kerstboom weer, na wat shoppen in de tuincentra, dit jaar wit met roze genomen en nu maar hopen dat de hond er vanaf blijft. Vorig jaar pakte ze elke keer de cadeautjes die onder de boom lagen.


dit jaar zijn het 2 kerstbomen geworden en heb ik ook nog een kleintje op de keukentafel staan. dit op aandringen van mijn meiden, geen kerst zonder echte boom, aangezien de grote een nepboom is. ik heb zo´n hekel aan allemaal naalden door mijn huis. Ik heb eigenlijk nooit geluk met een kerstboom, voordat het kerst is zijn de helft van de naalden al uitgevallen.
 
Vandaag mijzelf ook nog even wat cadeau gedaan, bij de boekenvoordeelwinkel lagen deze 2 boekjes

Ik wilde dit boekje een tijdje terug al kopen van christel kukkert maart in de hobbywinkel was deze een stuk duurder. het andere boekje heeft leuke patronen van 3d letters breien wat ik zeker binnenkort eens ga proberen. ook mij zelf nog wat wol cadeau gedaan, al had ik al een hele voorraad. het word nu tijd dat ik er eens wat van ga maken.


Hopelijk kan ik binnenkort weer een creatie laten zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten