vrijdag 27 december 2013

Lekker knuffelen

Naast de familietradities en het vele eten heb ik niet stil gezeten met de kerstdagen. Ik heb een aantal knuffeldoekjes gemaakt cq rammelaardoekjes. Vorige week heb ik wat nieuwe wol gekocht van Katia Bombino. Heerlijk zachte wol, wel iets moeilijker haken dan gewone katoen maar het is gelukt.



 Het sterretje komt uit het boekje van kraamcadeautjes van Annemarie en in elk pootje zit een belletje echt een leuk patroontje om te maken, ben inmiddels met een lichtblauwe begonnen. lekker knuffelzacht.
 Voor de muizendoekjes heb ik een vierkant lapje gehaakt en een randje aan gehaakt. Voor de kopjes heb ik wederom een patroontje uit het boekje kraamcadeautjes gebruikt.

Beide muizen heb ik gehaakt voor een kennis die binnenkort gaat bevallen van een tweeling. ik weet nog niet wat het gaat worden dus voor de zekerheid heb ik 2 blauwe en 2 rose gehaakt.
 
Tijdens de kerst ben ik ook nog lekker verwend. Ik heb een hobbynaaimachine gekregen, een mooi horloge en deze boekjes waar ik ook heel blij van wordt.
 
 Beide boekjes bevatten zoveel leuke patroontjes, hopelijk kan ik binnenkort wat creaties laten zien
Voor de knuffels kan ik mooi mijn naaimachine gaan uitproberen
 
Fijn weekend allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten